Social Selling Coach
Met persoonlijke aandacht en enthousiasme aan de slag met LinkedIn & social selling

Ook aan de slag met LinkedIn voor het werven van nieuwe medewerkers?

Krapte op de arbeidsmarkt, bijna iedere werkgever heeft er op dit moment mee te maken. Hoe kom je aan geschikt personeel? Dit is voor veel werkgevers een belangrijk vraagstuk ongeacht de sector waarin ze werkzaam zijn.

Om medewerkers aan te trekken worden veel middelen ingezet, vaak gericht op de mensen die nu actief op zoek zijn naar een nieuwe baan. Maar is dat voldoende? Hoe bereik je bijvoorbeeld de 47,5% van de Nederlandse beroepsbevolking die niet actief opzoek zijn naar een nieuwe baan maar er wel voor open staan als er een mooie kans voorbij komt.

LinkedIn is voor veel werkgevers een zeer geschikt kanaal om zowel de actieve als latent werkzoekende te bereiken. Ongeveer 8 miljoen Nederlanders hebben een LinkedIn profiel, dat is ruim 85% van de Nederlandse beroepsbevolking. Daarnaast is voor veel mensen het loopbaanperspectief een belangrijke reden om actief te zijn op LinkedIn. 

Maar hoe pak je dat aan als werkgever, welke strategieën passen bij je doelgroep en het doel dat je wilt bereiken als organisatie?

Boek een LinkedIn inspiratiesessie voor je (HR) team